Olen 29-vuotias kahden lapsen äiti Kanta-Hämeestä.
Viimeiset pari vuotta ovat olleet myrskyä toisensa perään ja vaikka jokin aika
sitten päätin lopettaa ensimmäisen blogini, niin olen nyt kesän aikana
huomannut moneen otteeseen olevani uuden "varaventtiilin" tarpeessa.
Joten tässä sitä ollaan,
uusi blogi suorastaan narskuen uutuuttaan (samalla tavalla kuin lapsuudessa
saadut uudet lenkkarit narskuivat, kun niillä käveli ensimmäistä kertaa).
Tämä ei ole päiväkirja, sillä päiväkirja minulla on erikseen.
Tämä on nimensä mukaisesti varaventtiili, johon puran mielialani mukaan
milloin mitäkin. Pääasia on, että tiedän tämän olevan 100% turvallinen paikka
tyhjentää päätäni.
Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin
Missu